BLOGGER TEMPLATES AND TWITTER BACKGROUNDS »

Sunday, 27 January 2013

tak tahu kat mana silapnya !

semenjak dua menjak nie kita selalu bergadoh kan ? ada je benda yang tak kene kat mata awak .. semua salah saya , semua punca dari saya .. saya sendiri tak tahu nak cakap apa lagi kat awak .. tolong lah faham , saya sayang awak tapi awak ?? banyak dah susah senang kita lalui bersama .. tapi kenapa macam nie jugak akhirnya ?? saya tak kuat nak lalui semua ni , saya harap awak selalu kuat untuk mempertahankan hubungan kita ni .. jangan jadikan hubungan nie , hubungan yang sia sia . saya tahu saya bukan pilihan keluarga awak , saya dah cuba yang terbaik untuk faham dan terima semua tu tapi saya tak nampak apa apa usaha pun dari awak .. kenapa macam tu ? kalau awak ada kat tempat sya mesti awak pun akan kecewa jgk dengan apa yang saya lalui sekarang nie .. dulu awak selalu pujuk saya , ada dengan saya walau macam mane pun keadaan saya , tapi sekarang ? awak biar saya sorang sorang .. awak tak kisah ckit pun ttg keselamatan saya , dah pudar ke kasih sayang n cinta awak kat saya ? dah bosan nak jaga saya ?? terima kasih sebab jadikan airmata teman baik saya .. saya hargai sangat sangat .. andai satu hari nanti kitA mmg ditakdirkan takde jodoh , saya doakan awak selalu bahagia .. saya tetap sayang dan tunggu awak sorang sampai bile bile .. hanya awak yang selalu bertahta dihati .. iloveyou until the end T_T

0 comments: